Włam na Proton

Tydzień temu pisałem o tekstowej grze proton rozgrywanej w konsoli R. Przez tydzień wszystkie zaszyte tam zagadki udało się rozwiązać 25 osobom o różnych poziomach umiejętności.

Poniższy wykres przedstawia deklarowany czas rozwiązania wszystkich zagadek. Okazuje się, że dla większości osób zabawa trwała od 15 do 60 minut, a cała gra okazała się prostsza, niż początkowo przypuszczałem.
Tak więc jeżeli ktoś nie grał, ponieważ obawiał się, że gra będzie będzie zbyt trudna, to czas spróbować.

PieczaraPieraszki

[Btw: najkrótszy czas, 5 min zgłosiła osoba która znalazła ,,słabość” systemu kodowania hasła. Już załatane.]

Teraz pracujemy nad tłumaczeniem gry na język angielski. Zagadki i treść już przetłumaczone, ale największym problemem okazuje się wybór tytułu.

Ian Ayres pisząc swoje ,,Super Crunchers: Why Thinking-By-Numbers is the New Way To Be Smart” gdy szukał najlepszego tytułu, założył kilka kampanii reklamowych z różnymi propozycjami tytułu i sprawdzał, która generuje największy ruch.
Niezła strategia prawda?
Ale w przypadku tej gry pewnie się nie sprawdziłaby.
Stąd prośba do Was. Pomóżcie wybrać dobry tytuł z poniższej listy (można też zaproponować własny).

Gdyby powyżej nic się nie wyświetlało, należy użyć tego linku.

Za pomoc wielkie dzięki!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">